Robert Pattinson
Killen som kan få vilken tjej han vill! Rob spelar Vampyren Edward Cullen
Kristen Stewart
Vackra Kristen spelar Bella Swan
Taylor Lautner
Otroligt snygga Taylor spelar Jacob Black
BilderBilder finns härTävlingar
Här är Tävlingar som vi gör, håll koll om det kommer nån ny Tävling :)
New Moon
Kommande filmen New Moon
Vi frågar / Ni Frågar
Ni frågar vi svarar, Vi frågar ni svarar
Olika klipp
Olika klipp te.x från Youtube :)
Nyheter
Här finns Nyheter :)

En sak jag tänkt på...

publicerat: 2009-12-03 / 01:33:53
Tänk för inte så länge sen satt vi och sa ''nu är det bara 100 dagar kvar tills new moon kommer ut'' och ''wow det har kommit en ny bild från new moon / eller en trailer'' och nu idag har dom flesta av oss sett NEW MOON haha det är sjukt, okej jag har nog inte fått in det i mitt huvud än att vi har fått sett filmen asså ;) men seriöst, det är sjukt vad tiden går fort egentligen! Nu väntar vi med spänning på eclipse och snart kommer vi sitta och säga ''TRAILERN TILL ECLIPSE HAR KOMMIT'' och snart kanske vi får reda på att breaking dawn blir film. Men det jag ville komma till var att tänk när allt är slut tänk när vi har sett alla filmer och allting är slut.Inget mer ''åh det har kommit en ny trailer'' eller ''åh nu är det bara 40 dagar kvar'' Jag kommer nog allvarligt sitta och gråta den dagen haha! förstår ni hur jag tänker? även om vi alla alltid kommer älska twilight så kommer allt ta slut nån dag,
gud vad hemskt det låter :O
Men i alla fall, vad gör vi då?

det är säkert ingen som orkat läsa mitt deprimerande inlägg men nu har jag fått skriva av mig i alla fall.

Kram och godnatt på er alla twilight fans <3
Vi twilight fans är som bästa som finns, right? ;)
utan oss hade dom faktiskt inte haft råd att göra alla filmer , ha-ha!

Jag tror att jag börjar bli trött nu så därför måste jag sluta skriva innan jag skriver nått hel knäppt!

Kommentarer

Innan du kommenterar:


vi vill inte ha reklam, tack!
Om du ska svara på en kommentar från Lilja eller Tilja skriv då vem kommentaren är till!

Tack för din kommentar det gör oss så glada :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Vill du skicka ett mail till våran e-mail?
skriv och skicka här :) kom gärna med tips, eller kanske har du nån fråga?


Ditt Namn:
Din Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
Följ gärna bloggen med Bloglovin! bloglovin



Dagar kvar till
New Moon Premiären!!!



Välkommen till en Blogg som uppdateras av 2 stycken Twilight besatta tjejer :) Vi älskar allt som har med Twilight och göra och vi ska uppdatera denna blogg varje dag och så mycket vi hinner ni får gärna ge oss tips
det gillar vi :)
kontakt :
[email protected] Hoppas ni gillar bloggen! kram på er alla twilight fans.