Robert Pattinson
Killen som kan få vilken tjej han vill! Rob spelar Vampyren Edward Cullen
Kristen Stewart
Vackra Kristen spelar Bella Swan
Taylor Lautner
Otroligt snygga Taylor spelar Jacob Black
BilderBilder finns härTävlingar
Här är Tävlingar som vi gör, håll koll om det kommer nån ny Tävling :)
New Moon
Kommande filmen New Moon
Vi frågar / Ni Frågar
Ni frågar vi svarar, Vi frågar ni svarar
Olika klipp
Olika klipp te.x från Youtube :)
Nyheter
Här finns Nyheter :)

En liten artikel

publicerat: 2009-07-29 / 16:21:21



"Twilight"-stjärnorna laddar för tredje filmen


Succévampyrerna gör ännu en uppföljare efter nya "New moon"

HOLLYWOOD. Lanseringen av "Twilight"-uppföljaren "New moon" är i full gång.

Men skådespelarna i filmen har ingen ledighet i sikte.

Inspelningen av den tredje filmen i serien inleds redan i mitten av augusti.

Den enorma succén förvånar till och med huvudrollsinnehavaren Robert Pattinson. Han kan inte exakt sätta fingret på vad det är som lockar med vampyrberättelser.

- När jag spelar rollen försöker jag eliminera vampyrmomentet så mycket jag kan. Men det har uppenbarligen någon form av dragningskraft, säger Pattinson, och han har själv märkt av den.

- Redan när jag scentestade för "Twilight" kände jag hur bisarrt indragen jag blev i handlingen - och det utan att ens ha läst böckerna.

Pattinson gjorde uttalandet när han tillsammans med kollegorna Taylor Lautner och Kristen Stewart gästade serietidningsmässan Comic Con i San Diego i förrgår.

Är manodepressiv
"New moon" kretsar kring uppbrottet mellan Pattinsons rollfigur Edward Cullen och Stewarts Bella Swan.

- Det är en rätt känslosam film, säger Stewart.

- Jag gillar att rollen pressade mig. Den här gången handlar det inte om upptäckt eller förälskelse. I stället är det mörkt. Bella är manodepressiv.

Del tre i serien bär titeln "Eclipse".

källa: aftonbladet

om ni minns så sa jag att den här artikeln fanns i tidningen för några dagar sen :)

/Lilja


Kommentarer
Postat av: Johanna

ja visst är de, man blir så glad själv också....

2009-07-29 @ 16:27:40
URL: http://fabulousrobertpattinson.se

Innan du kommenterar:


vi vill inte ha reklam, tack!
Om du ska svara på en kommentar från Lilja eller Tilja skriv då vem kommentaren är till!

Tack för din kommentar det gör oss så glada :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Vill du skicka ett mail till våran e-mail?
skriv och skicka här :) kom gärna med tips, eller kanske har du nån fråga?


Ditt Namn:
Din Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
Följ gärna bloggen med Bloglovin! bloglovin



Dagar kvar till
New Moon Premiären!!!



Välkommen till en Blogg som uppdateras av 2 stycken Twilight besatta tjejer :) Vi älskar allt som har med Twilight och göra och vi ska uppdatera denna blogg varje dag och så mycket vi hinner ni får gärna ge oss tips
det gillar vi :)
kontakt :
[email protected] Hoppas ni gillar bloggen! kram på er alla twilight fans.