Robert Pattinson
Killen som kan få vilken tjej han vill! Rob spelar Vampyren Edward Cullen
Kristen Stewart
Vackra Kristen spelar Bella Swan
Taylor Lautner
Otroligt snygga Taylor spelar Jacob Black
BilderBilder finns härTävlingar
Här är Tävlingar som vi gör, håll koll om det kommer nån ny Tävling :)
New Moon
Kommande filmen New Moon
Vi frågar / Ni Frågar
Ni frågar vi svarar, Vi frågar ni svarar
Olika klipp
Olika klipp te.x från Youtube :)
Nyheter
Här finns Nyheter :)

New Moon citat

publicerat: 2009-07-08 / 19:35:02


Håll med om att dom här citaten borde vara med i New Moon filmen :)


1. "You want a nice stereo? Drive your own car." Bella Swan
2. "Bella, you gave yourself a paper cut- that hardly deserves the death penalty." Edward Cullen
3. "It will be as if I'd never existed." Edward Cullen
4. "Here's to responsibility. Twice a week." Jacob Black
5. "If you want to blame someone, why don't you point your finger at those filthy, reeking bloodsuckers that you love so much?" Jacob Black
6. "Sam Uley says Jacob can't be my friend anymore." Bella Swan
7. "Could you ... well, try to not be a ... werewolf?" Bella Swan
8. "Well, I'm so sorry that I can't be the right kind of monster for you, Bella. I guess I'm just not as great as a bloodsucker, am I?" Jacob Black
9. "You really, honestly don't mind that I morph into a giant dog?" Jacob Black
10. "I'm sort of used to weird by this point, you know." Bella Swan
11. "I'm sure the leech-lover is just dying to help us out!" Paul
12. "Well, the wolf's out of the bag now." Embry Call
13. "I bet she's tougher than that. She runs with vampires." Embry Call
14. "Leave it to you, Bella. Anyone else would be better off when the vampires left town. But you have to start hanging out with the first monsters you can find." Alice Cullen
15. "Sam would be mad if I broke the treaty, and you probably wouldn't like it too much if I killed your friend." Jacob Black
16. "Honestly, I think it's all gotten beyond ridiculous. I'm debating whether to just change you myself." Alice Cullen
17. "How strongly are you opposed to grand theft auto?" Alice Cullen
18. "In summary, she did jump off a cliff, but she wasn't trying to kill herself. Bella's all about the extreme sports these days." Alice Cullen
19. "They have a name for someone who smells the way Bella does to me. They call her my singer - because her blood sings for me." Edward Cullen
20. "I'm dead, right? I did drown. Crap, crap, crap! This is gonna kill Charlie." Bella Swan
21." So, you're the vampire girl." -Emily, "Yes, are you the wolf girl?" Bella

Källa

/Lilja

Kommentarer

Innan du kommenterar:


vi vill inte ha reklam, tack!
Om du ska svara på en kommentar från Lilja eller Tilja skriv då vem kommentaren är till!

Tack för din kommentar det gör oss så glada :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Vill du skicka ett mail till våran e-mail?
skriv och skicka här :) kom gärna med tips, eller kanske har du nån fråga?


Ditt Namn:
Din Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
Följ gärna bloggen med Bloglovin! bloglovin



Dagar kvar till
New Moon Premiären!!!



Välkommen till en Blogg som uppdateras av 2 stycken Twilight besatta tjejer :) Vi älskar allt som har med Twilight och göra och vi ska uppdatera denna blogg varje dag och så mycket vi hinner ni får gärna ge oss tips
det gillar vi :)
kontakt :
[email protected] Hoppas ni gillar bloggen! kram på er alla twilight fans.