Robert Pattinson
Killen som kan få vilken tjej han vill! Rob spelar Vampyren Edward Cullen
Kristen Stewart
Vackra Kristen spelar Bella Swan
Taylor Lautner
Otroligt snygga Taylor spelar Jacob Black
BilderBilder finns härTävlingar
Här är Tävlingar som vi gör, håll koll om det kommer nån ny Tävling :)
New Moon
Kommande filmen New Moon
Vi frågar / Ni Frågar
Ni frågar vi svarar, Vi frågar ni svarar
Olika klipp
Olika klipp te.x från Youtube :)
Nyheter
Här finns Nyheter :)

Ursäktar mig

publicerat: 2010-02-02 / 16:07:56
Jag ursäktar för uppehållet i bloggen det har varit mycket med skolan så jag har helt enkelt inte hunnit med.
Sen har jag också haft brist på intresse för bloggningen under den här perioden.
Jag ska försöka slänga in lite inlägg när jag har tid eller när jag hittar något nytt som är VIKTIGT eller jaaa ... ni fattar vad jag menar ;)

Som Lilja skrev för några dagar sen så har hon lite problem med bloggdesignen och förhoppningsvis kommer vi båda börja blogga som förut igen när den har kommit upp.

Annars kan jag bara hoppas att ni orkar stå ut med vårt tafatta bloggande och stannar hos oss tills vi kommer på benen igen!

Jag noterade också att vi inte har meddelat att vår gästbloggare Frida
har slutat hos oss och vi tackar henne för den hjälp vi fick.

Mvh Tilja

Kommentarer
Postat av: Jealii

Hej!

Du har fått en award av oss...

http://thesagaoftwilight.blogg.se

2010-02-03 @ 20:42:28
URL: http://thesagaoftwilight.blogg.se/
Postat av: Sandra

jag längtar supermycket efter eran nya design! ska bli kul att se hur ni placerar min bild, och alla andra smaskighter! :D



kram sandra

2010-02-03 @ 20:46:27
URL: http://blandminaord.blogg.se/

Innan du kommenterar:


vi vill inte ha reklam, tack!
Om du ska svara på en kommentar från Lilja eller Tilja skriv då vem kommentaren är till!

Tack för din kommentar det gör oss så glada :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Vill du skicka ett mail till våran e-mail?
skriv och skicka här :) kom gärna med tips, eller kanske har du nån fråga?


Ditt Namn:
Din Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
Följ gärna bloggen med Bloglovin! bloglovin



Dagar kvar till
New Moon Premiären!!!



Välkommen till en Blogg som uppdateras av 2 stycken Twilight besatta tjejer :) Vi älskar allt som har med Twilight och göra och vi ska uppdatera denna blogg varje dag och så mycket vi hinner ni får gärna ge oss tips
det gillar vi :)
kontakt :
[email protected] Hoppas ni gillar bloggen! kram på er alla twilight fans.